Klachtenregeling
Wij vinden de kwaliteit van onze dienstverlening erg belangrijk en we doen er daarom ook alles aan om je zo goed mogelijk te behandelen. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn en/of heb je een klacht, dan willen we dit graag van je horen.
Het kan hierbij om verschillende soorten klachten gaan. Bijvoorbeeld wanneer je niet goed bent geïnformeerd en/of dat de behandeling niet aan je wensen voldoet. Wij kunnen leren van je klacht en zoeken graag samen met jou naar een oplossing.
Je kunt je klacht officieel melden via een van onderstaande klachtenformulieren. Zodra wij het formulier hebben ontvangen, zal een van onze klachtenfunctionarissen, Bart Hamburg of Darina Laming, binnen een week contact met je opnemen. Wij gaan graag het gesprek met je aan op zoek naar een passende oplossing.
Mocht de klacht niet opgelost zijn, dan kun je een klacht indienen bij daarin gespecialiseerde instanties binnen de gezondheidszorg. Je kunt daarvoor het IKG inschakelen: www.zorgbelang-nederland.nl.
In onze praktijk ligt een brochure over de klachtenregeling voor je klaar. Daarnaast participeren wij ook in de klachtenregeling van de beroepsvereniging (het KNGF) en Stichting Keurmerk Fysiotherapie.
Meer informatie is beschikbaar via:
Ledenadvies KNGF
ostbus 248
3800 AE Amersfoort
Tel. 033-4672929.
Landelijk Informatiepunt voor Patiënten
Postbus 9101
35067 GC Utrecht
Tel. 030-2661661.
Klachtenregeling Stichting Keurmerk Fysiotherapie: https://www.keurmerkfysiotherapie.nl/patient/klachtenregeling/
Heb je een inhoudelijke klacht over de zorgverlening van je fysiotherapeut?
Vul onderstaand formulier in. Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
Heb je een andere klacht of ben je ergens anders ontevreden over?
Vul onderstaand formulier in. Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld.